Torsdag


Idag har det varit fullt upp med stort F!
Jag måste erkänna.. i am a shoppaholic!!
Varit i stan med Jesse o handlat.
Blev 4 st klänningar till lillan, ett par jeans till mig, strumpor o trosor till lillan, stövlar till mig, en röd kappa till mig, nya stövlar till mig och nya skor till lillan som hon kan ha på dagis.
Sen blev det att storhandla på Willys.
Besökte även harald nyborg för att kolla bilstereo, men det får bli nästa månad.
Dem nya ciggen har kommit, så imorn kommer jag stå vid dörrarna och hämta paketet direkt när dem öppnar!!

Har även skickat bud med Jessica som ska till Thailand.
Äkta converse går på typ 150-200 kr där så det ska hon köpa hem till mig o lillan.
Tror jag vill ha röda, för det passar till min nya jacka/kappa.
Lillan vet jag inte färg än.
Svart går ju till allt..? Men röda hade med varit fint..? Båda kanske?!

Direkt när jag kom hem från stan så var det att packa upp maten snabbt som tusan, för sen skulle jag och Jimmi på bingo med mamma, pappa och jim :)
Blev ingen vinst för vår del, men Jim vann 1000 spänn. NYBÖRJAR TUR!!

Har förresten hunnit sprayduscha mig idag med, så nu är man brun och fin.

Hade bestämt mig för att inhandla ny tvbänk och nytt soffbord denna månaden.
Men det får bli nästa.
Nu har man spenderat pengar på kläder, skor, erotikgrejor, cigarett-grejen, dvd trilogin och en massa annat "bra att ha"


Nu blir det mega mys med J.
Har inte träffats så mycket senaste dagarna för jag har bara varit iväg överallt och farit på alla jävla ärenden som måste göras.
Så det har i princip varit godnatt på kvällen och godmorgon på morgonen som man har hunnit med.

Ha det fint alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0