Slida


Usch fy fan va kallt det är ute!
Hatar att ens behöva gå ut.
Vill bara sitta inne med varm choklad och mysa!
Hyyy... Eller somönköping.. Brrrr..!! Haha..

Har inte hittat någon roman än.
Jag läser typ bara självbiografier.
Men får väl fortsätta leta o se om jag hittar nått intressant.

Ikväll blir det mys till lets dance.

Jag har sökt ett jobb!
Hoppas jag får det!
Det kan jag kombinera med skolan.
Och det är typ 200kr i timmen utan provision.
Något skit om att man ska presentera någon motor för företag.
Ett företag ringer till "mitt jobb" och beställer en person (mig).
Sen ska jag åka till det företaget och hålla i en presentation om produkten dem är intresserade av
(i detta fallet en motor som tydligen ska vara skit bra)
Så har man fast lön på ca 200-250 i timmen + provision om man lyckas sälja motorn.
Så det kan vara värt ett försök om man får det.
Hade man 49 visningar i månaden så va det 19.600kr i lön.
Hade man typ 30 visningar på en månad hade man ca 12.000kr i lön.
Tydligen...

Låter lite si sådär.
Men jag behöver lite extra klirr i kassan.
Och 2004 fick jag pris för bästa säljaren/rekryteraren inom Oriflame Cosmetic AB.
Så det är nog en bra merit iallafall.
Får se vad dem säger.
Man skulle börja på onsdag isf.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Lita inte på det företaget jaque, för fidde skulle på en sån intervju men han kollade upp företaget på internet och det visade sig vara en bluff! ville bara meddela dig detta :) kramar

2010-01-09 @ 12:16:33
Postat av: Jacquline

Men jag har ju kollat upp dem på nätet? :O

2010-01-09 @ 18:54:47
Postat av: Sanna

okey :) då är det nog ingen fara :)

2010-01-10 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0