Skrivkramp


Känner mig helt elak mot er läsare.
Jag glömde blogga igår :S
Sorry!!

Helgen?
En snabb sammanfattning

Fredag:
Hämtade ut mina E-cigg.
Va hos Sus en snabb ruinda och kikade på hennes piercing (om den hade läkt osv)
Åsa och Jeppe va här och spelade poker.
Ida-Lie lekte med Ollie

Lördag:
Ida-Lie lekte med Natte.
Jag va hos holm och hälsade på lite snabbt.
Firade Andys 18-års dag och sen va jag på "fest".

Söndag:
Sov väldigt länge.
Hämtade lillan (som sovit hos mamma).
Lagat mat och vid sex kommer sanna och vi ska se trilogin som jag köpte.

Jag känner mig mer död än levande.
Vet inte varför?
Eller jo.. det har varit ett himmla farande fram och tillbaka hela veckan.
Storhandling, kalas, påhälsningar, hårfärgningar, skola, jobb.. Ja massor!
Är helt slut.

På fredag är det trubbadur.
Vet inte om J ska med eller om han skulle till Jönköping.
Men jag ska iväg iaf.
Jag o Sanna kommer ha skit kul!!

Har lite smått ångest över en grej i helgen..
Vet inte vad som hände igår.
Blev bara så arg. *smack, knä, splash*
Bör jag ringa personen och be om ursäkt?
Jag menar.. alla vet hur personen är..
Någon måste ju tillsluta sätta H på plats?
Och igår kväll blev det jag..



Kommentarer
Postat av: Jag Vill Inte..

Var e d trubadur??

och Du d e bara att Ringa.. förklara bara hur var & varför det blev som det blev.. Du vet e man vänner så ordnar det sig.. Lycka Till

2010-01-25 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0