skola, plugg och böcker


Har massor av böcker som jag måste köpa till skolan.
Har iaf strökit rättskunskapen och lagt svenskan på distans.
Rättskunskap var inte alls så som jag hade tänkt mig.
Det var som en annan form av samhälle och jag pallar verkligen inte det.
Samhälle va skit.. politik, regiering, riksdag bla bla bla..
Kämpade igenom den kursen och vill inte göra något liknande igen.
Nej jag vill inte.

Just nu har jag håltimme innan religonen börjar.
Religon B.. Ja men det måste ju gå.
Har ju höga betyg i religon A så det får väl gå.

Drygt att inte Ajd har börjat.
Trisst att typ inte känna någon här.
Och jag orkar verkligen inte vara über social och knyta nya kontakter.
Jag går på lektionerna, lyssnar, antwecknar och that´s it..

Idag kommer lillan hem och det är skönt att komma in irutinen igen.

När hon är borta så sover man länge, är uppe sent, äter dåligt och bara glassar. Har inte hänt så vidare mycket i helgen mer än att man typ bara har hängt hos kompisar..

Ska måla lillans nya byrå imorn.
Det kommer bli fint.
Sån vit lackfärg så att knaggarna syns igenom.. lite romantiskt.
Sen måste jag o J åka och storhandla.
Känns bara som en massa.

Innann kände jag att jag va redo för villa volvo vovve.
Men nu känner jag bara GE MIG EGENTID.

Har börjat bli lite smått förvirrad.
Häromdagen hade jag satt in syskrinet i kylen.
När jag skulle ner till affären kom jag på mig själv att köra mot stan och hade ingen aning om vart jag var påväg.
Ibland kan jag resa mig från soffan för att gå och hämta dricka i kylen, när jag komemr till köket vet jag inte längre vad jag skulle.
Huvudvärk är en vardag och sömnsvårigheterna börjar sätta sina spår..

Nej usch o fy..
Dax att stressa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0