Ny vecka, nya möjligheter..

.. men så känns det inte alls.
Är så trött på morgonen så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Får nog fasen se till att börja äta mina järntabletter igen.

Idag ska jag ut till Åse och hämta mina o lillanms billabong bikinis och min D&G klocka.
Sen ska jag även passa på att färga Åses utväxt.

Igår va jag o Sanna hos sus.
Jag fixade till Kimsans dreadlocks lite grann och sen piercade jag Sus i tungan och ögonbrynet.
Hon ville ha läppen med men efter två st så sa hon att hon skulle vänta tills dem hade läkt ;)
Undra hur det är med tungan idag?
Måste ringa sen o se.

Holm o någon annan tjej va med där.
Så det va ganska trevligt.
Holm har iaf en förmåga att liva upp stämnngen en aning, även en söndag.

Har tjänat mig en hacka i helgen med :)
Fick 500kr för att köra en till Osby från Broby.
Det tackar man inte nej till.
Tankeade bilen och gav J 150 spänn som jag lånat.
Lättförtjänta pengar.. Det gör jag gärna om ;)

Ska ta mig till ikea idag med tror jag.
Är det rea där?
Har fan inte varit inne på rean en enda dag.

Nej..
Nu tänkte jag sätta på lite kaffe och försöka piggna till!

Hej då så länge..


Kommentarer
Postat av: Jag Vill Inte..

Va.. Dricker du kaffe..?? :S

2010-01-18 @ 11:18:59
Postat av: Jacqe

Nej men Jimmi gör :)

2010-01-18 @ 12:52:05
Postat av: Jag Vill Inte..

aha..

2010-01-18 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0