Nu får det väl vara nog?


Jag tänker inte disskutera om Ida-Lie mer här.
Jag skriver om vårt liv, bra saker, dåliga saker. Thats it!
Passar det inte så läs inte.
Sluta kommentera om ni inte vågar skriva ut vilka ni är.
Skit moget att gömma sig bakom en dator och "skälla ut mig med kommentarer".
Är det någon som har något att säg så slå en signal eller kom hem till mig så kan vi prata om Ida-Lies syskon, hennes uppfostran, hur ofta jag skiter och om min säng är bäddad..
Eller vad är det frågan om?
Eller om ni vill disskutera hurvida folk är släkt eller inte så masa er röv till biblioteket och börja släktforska FFS!
Så klart att hon har syskon hos sin andra förälder men när jag skriver i min blogg så skriver jag om VÅRT liv och vad som händer HÄR.
Och hon bor här alla dagar utom 8.
Så då är det välk inte konstigt att hon känner sig som ett ensambarn?

Ah, man kan få magsår för mindre alltså!!



Idag har jag iaf varit på arbetsintervju och det gick bra.
Men jag ska ha helgen till att fundera över vad JAG vill.
På fredag blir det erotikparty och det ser jag verkligen fram emot.

Har även hälsat på mormor idag och vi har kollat på foto från när hon va liten, när mamma va liten, mormors skolklass, föräldrar osv.
Trevligt =)
Man fick sig ett och annat skratt..


Ha det fint





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0