Något


Två nätter i rad har det varit samma dröm.
Vaknar helt svettig och är tacksam att jag har J vid min sida!
Snälla.. När ska det sluta?
Låt mig vara nu.
Orkar inte se dina äckliga ögon, din torra röda hud, höra din svikande röst lova om och om igen..
Fattar inte varför jag drömmer detta..

Ikväll blir det party med girlsen.
Jag har bestämt mig för att bli packad.
Jag är nästan aldrig full, men ikväll ska jag slå volter.

Känns som om något är på gång.
Så jag har gett klartecken till min armé som ställer sig givakt.
Själv sätter jag ut all sympati och focuserar på överlevnad.
Jag har kännt det ett par dagar och min känsla brukar aldrig svika.
Men jag har backup till tusen från många håll, så vad som helst är välkommet.

Ha de fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0