Mitt dagliga horoskop


Solförmörkelsen faller i ditt solhoroskop på ett sätt att det markerar en ny utveckling på områden s...om romantik, kreativitet och barn. Nya perspektiv genererar nya beslut.


Igår var det fix o fej hela dagen.
Rensat hela lillans garderob, sortera i byrån så vantar och mössor har sin plats där och inte på golvet ;), byggt upp lillans nya byrå och sorterat bland alla hennes leksaker, hängt upp nya gardiner, satt upp nya krukor, grundstädat toaletten, rensat i min garderob och slängt en hel sopsäck med kläder, möblerat om i tvrummet lite...

Ja jag hade fullt upp igår.
Åsa var här och hälsade på en stund och sen kom Åse med grejor.

Ikväll är det party :D
Blir mixat killar och tjejer så det kan bli ganska skoj.
Måste hitta kläder till ikväll med.
Man vill ju ändå va lite snoffsig som värdinna ;P

På måndag blir det ikea.
Har inte varit där på jätte länge.
Och på måndagar har jag studiedag hemma så då hinner jag åka iväg.

Nu ska jag ta tag i mitt liv för dagen och sätta fart här hemma.

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0