Im so horny, me love you long time!


Idag har jag gjort min debut med mina e-cigg.
Har hunnit med att röka i biblioteket, i korridoren och inne hos farmor :)

Stod i korridoren och kollade på scheman och rökte,
(det bästa är att när man drar in röken så ser det ut som en glöd där framme) och då kommer E-M och bara
"vad i helvete sysslar du med?! Du kan väl för fan inte stå inne och röka!!??"
Jag bara "nej det gör jag inte, det är e-cigg och bara vattenånga som kommer ut"
hon bara "Jaha..........." Hahahahahaha!!!!
Det va skit kul, eftersom jag inte gillar henne sen innan och hon brukar vara snäsig mot mig.. så det va sköööönt att snäsa tillbaka.

Dem fungerar perfekt!
Rökte en vanlig cigg innan och det va fan inte gått..
Det river ju i halsen!!
Dessa är PERFEKT!!

Ikväll blir det poker för hela slanten.
Borde igentligen spara en liten slant till en hemtelefon.. (visst Katja?)
Hihi..
Nej jag ska ta tag i den biten.

Trivs som fan i min "bränna" och tänkte göra en ny spraydusch om 10 dagar när denna bleknar.
Blir tio gånger billigare än att ligga o steka i solarie, plus det är inte skadligt, man blir inte rynkig, man blir riktigt brun DIREKT osv.
Så för er som inte testat.. Do it!
Sun Lux i stan tar 150kr och det håller ca 10 dagar..

Hej svej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker de e dåligt med kommentarer på sistone med så många läsare:)De e bara vissa saker du tar upp som berör.

2010-01-22 @ 20:34:32
Postat av: Anonym

brännan? är det någon på sun lux som gör den eller det är en maskin?

2010-01-24 @ 10:53:12
Postat av: Anonym

Det är en maskin man går in i.

Jävligt effektivt.

Maskinen förklarar allt för en.. o sen får man inte duscha på 10 timmar typ för man blir brunare o brunare hela tiden under de timmarna.. sen duschar man av överflödig färg :)

2010-01-24 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0