Hot or not?


Fan alltså.
Jag älskar leopardmodet.
Samtidigt som det känns så "desperata klimaktierie tanter som vill få sig ett ligg i sin leopardkjol"
Så jag vet inte.
J. HATAR leopard.
Säger precis som jag gjorde ovan.
Men sen, vissa kan faktiskt passa i det.
Och personligen så kan jag tycka att det är riktigt coolt/glamour på vissa :)

Sen måste jag bara nämna att jag ääääääääääälskar modet spm är läderlook/latex.
Så porriga leggins det finns och så fruktansvärt läckra klänningar!
Rock ´n roll dude!
Nitar, läder, små handskar.. Det är bara så snyggt!

Diva är sjuk.
Tror hon har fått shar pei feber :(
Men veterinären sa att det gick över av sig själv.
Men jag tycker så synd om henne.
Har typ feber o fyllefrossa.
Lilla hjärtat!!!

Vaknade av att babe hade varit ute med hundarna och diskat lite.
Det är inte helt fel.
Ska försöka komma igång själv lite nu.
Får se vad denna dagen har att erbjuda!







"I kärlek handlar mycket om att ta ansvar för relationen.
Du skulle säkert hellre vilja att du upplevde roligare tider, men ibland fungerar livet inte så"


Kommentarer
Postat av: Natha

I Like It Alooot ! ;)

2010-01-07 @ 23:19:20
URL: http://hottiiebejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0