Hej igen!


Har bloggat dåligt senaste dagarna.
sorry!

I söndags var det äntligen dax för premiären av modstrilogin!
* Dem kallar oss MODS
* Ett anständigt liv
* Det sociala arvet

Måste säg att det var en av de bästa dokumentär/filmerna som någonsin gjorts i svensk historia.
tycker att det borde vara lag på att dem ska visas i skolan för att förebygga att folk inte hamnar i drogmissbruk.
Jag kan bara inte släppa tanken på vad som hände med Janne..
Och vilken kämpe Kentha va!
SE DEM!!

Sanna sov över här för det blev så pass sent.
Vid 05.00 tiden vaknade jag av fruktansvärda magsmärtor och illamående.
Så jag tillbringade typ hela morgonen/dagen på toa och spydde.
Tur att man har folk som ställer upp med lillan!
Så igår va jag i princip sängliggande hela dagen.
Känner mig lite bättre idag, men inte på topp.

Har iallafall gjort lite skolarbeten och skickat in dem, så slipper man ha ångest över det.

Men jag känner mig helt mör i kroppen och jag känner att jag måste få i mig lite mat.

På torsdag funderar jag och Åsa på att dra till Andys lekland med barnen.
Sen på lördag börjar lillan på simskola :)
Måste ju kunna simma inför sommaren och skolstarten i höst.

På fredag kommer det bli toppen!
Trubbadur på pizzan med min underbara Sanna.

Ett måste här hemma är att städa.
Vill verkligen inte men det är skitigt som fan.
I och med att Diva löper med så är det än mer skabbigt.

Nej nu har jag inte tid med detta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0