Hej hopp!


Igår va vi 5 shopping galna personer som begav oss till Osby mitt i snöstormen ;)
Blev som vanligt en del till Ida-lie och Jimmi och ett par skor/stövlar till mig.
Idag ska jag, Sanna, Jesse in till stan en snabbis.

Ida-Lie traggar om ett eget djur som hon kan ha och ta hand om.
Får gå inom djuraffären och kolla där.
Hamster och sådana nattdjur kommer hon inte orka med.
Men jag tror hon hade blivit glad av bara en guldfisk eller nått.
Vi får se.

Gick inte att laga min dator :(
Så då blir man ersatt av vad en likvärdig kostar.
3000kr minus 1500kr i självrisk.
Så nu ska jag leta dator för 1500 kr då?
Eat shit and die!

Ida-lie tog sin sista vaccin igår.
Efteråt så sa Sanna att hon hade fått tre när hon skulle åka utomlands.
Då svarade Ida-lie "åh, jag önskar att jag med kunde få tre för det är så skönt"
Vad ska man säg??
Hon har med andra ord varken reagerat eller blivit spruträdd :)

Ikväll blir det nog lite bingo.
Har fått blodad tand.. hiih..

snackade med Jessica igår och det blir röda converse :D

Den 28:e idag.
Och det är speciellt för oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0