Hej hej hallå!


Idag sov jag o lillan länge.
09.40 gick vi upp :)
Ska plocka ner julen idag och det är inte en dag för sent!
Haha.. Jag har verkligen inte orkat.
Men idag så jäklar.

Sen måste jag ta mig in till stan och lämna in min laptop.
Mr J har spillt kaffe över den så det har blivit kortslutning i moderskortet.
Och det hatar jag honom för!!
Förhoppningsvis kan man rädda hårddisken så att alla bilder och allt inte går förlorat.
Som tur är så täcker min hemförsäkring det eftersom jag tecknade drulle på den.
men det är ändå 15oo spänn i självrisk.
Men det tänker ikke jag betala, nej, det får J så glatt göra.

Blir helt vansinnig på denna datorn!
En jätte gammal stationär dator som det tar typ 5 minuter för att byta sida på.
Gaaah!!!

Idag skulle nog Åsa komma en sväng och hälsa på =)

Jäkla Csn med!
Skulle fått mina pengar denna veckan, men det har blivit fel så dem kommer inte förän på måndag.
Hade räknat med att få in lite cash nu innan helgen.
Men det får bli luftpotatis, fantasisås och låtsatkött till middag.

Bjuder på en härlig morgonbild.



Ha en härlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaså, spillt kaffe säger du? Det var inte den versionen du sa till mig? :O

2010-01-14 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0