Godmorgon världen!


Igår blev det bara massa slapp.
Gott käk och en massa filmer.
Sanna kom en runda på kvällen så då tittade vi på män som hatar kvinnor.
Både jag o Sanna har sett den, men inte J.
Och den är ju så bra så man kan se den mer än en gång.
Får se om vi tittar på flickan som lekte med elden idag :)
Sen kan vi kolla på den sista på bio ju!

Idag ska vi på gåsamiddag hos mamma.
Och sen kommer Diva hem.
Fungerade inte i det nya hemmet.
Så tråkigt!
Men jag har en del andra som är intresserade.
Tråkigt bara att hon ska behöva komma hem o sen flytta igen..

Ligger i sängen o bloggar.
Så trött ja är!
Vi kom inte i säng förrän typ halv två.

Nej nu ska jag gå upp.
J har varit ute med hunden och kokat te till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0