Första Januari Tvåtusentio


Japp.
Då har vi tagit ett kliv in på år 2010.
När jag va liten så trodde jag att år 2000 skulle vara framtidens år.
Jag förväntade mig rulltrottoarer i hela stan, bilar utan hjul och robotar :)
Men det är 10 år sedan vi klev in på det efterlängtade men skrämmande 2000-talet.
Och inte fan har vi rulltrottoarer inte!

Får väl sammanfatta gårdagen lite snabbt.
Hade himmla skoj och vi har inte garvat så mycket på väääldigt länge.
Jimmi låg ner på marken i fosterställning så mycket han skrattade åt Jorma.
(Jorma skulle gå ner för en backe, men han hade händerna i fickorna och fick upp farten och började springa. Han hade en stor vit dunjacka och liknade en michelingubbe! Han skrek nej nej stanna stanna..)
Hahahhahhaaaa!!!!!!!!!
Låter inte så roligt men det va sjukt kul och han sprang som en pingvin ;)

Va hos Sus och drack lite.
Va ganska trevligt :)
Va några dryga stockholmare där och sen jag, natha, jorma, berra, kimsan och jimmi.
Vid tio tiden drog jag o J. hem och bestämde oss för att mysa in 2010.
Rätt så många öl o turkiskpeppar i kroppen hade vi.
Så vi låg mest o fnittrade i sängen, hade kuddkrig och bara mös.
Låg i varandras famn o tittade på raketerna när klockan slog 00.00.
Det va skit mysigt :D

Så min nyår va toppen!
Hoppas Ida-Lie hade det bra hos sin far.
Får se till o ringe henne sen.
Hon va lite orolig över alla raketer som skulle smällas.

Idag ska vi äta taccos och ta det chill.
Får se om Jorma o Natha vaknar snart så man kan få en bild på resten av kvällen efter att vi stack :)

Shit..
Vaknade i natt och hade huvudvärk.
Så jag gick upp o tog en alvedon.
Gick o la mig och höll precis på att sömna när jag känner hur det knyter sig i magen.
Började med lite molande värk o sen steg o steg o steg smärtan tills det gjorde så ont så att jag inte kunde andas.
Sen dalade det sakta ut.
Så gjorde det med ca 5 minuters mellanrum.
Det va precis som värkar. Stenhård vid livmodern och otrolig smärta..
Fy fan va ont det gjorde.
Satte mig i duschen och tänkte det skulle göra mindre ont då.
Satt i duchen en timme och hade så otroligt ont!
När jag satt upp så va smärtan så fruktansvärd så jag spydde rakt ut.
När jag sedan lyfte huvudet så började det strömma näsblod :(
Blev lite rädd där för ett tag och tänkte nästan ringa ambulans ;)
Vet inte hur eller varför, men efter ca en timme i duschen så släppte det och jag kunde äntligen sova!


Ha det fint och hoppas alla får ett toppenår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0