Beställt..


Japp..
Nu börjar ett sundare liv.
Har varit inne och beställt e-cigg.

För er som inte vet vad det är:

Nu är den äntligen här, E-cigaretten!
Du kan nu röka E Cigaretten utan att vara ohälsosam och få i dig
skadliga ämnen. Den nya elektroniska cigaretten e-smoke
röker du som en vanlig cigarett men får inte i dig
några skadliga ämnen. Röken från E-Cigarette som inhaleras och utandas
består endast av vattenånga.
Så, sluta röka, men behåll cigaretten!

Själva ciggaretten laddas om och om igen via ett vanligt
eluttag eller via en dators USB-portoch extra refiller
finns att köpa i 20-pack när de ordinarie tagit slut.
Ingen eld, askkopp,tändare etc. behövs nu längre.


Har beställt med nikotin och utan nikotin.
Även om man har med nikotin så får man inte i sig benzen, tjära osv.
Och på så sätt så blir det inga följdsjukdommar.

Smakade något bloss av Petra idag.
Utan nikotin, men det smakade som vanliga marlboro men luktade inget och det va (faktiskt) som att röka en helt vanlig cigarett :) :) :) :D!!!

OCH DET BÄSTA!!
Jag kan röka inomhus eftersom röker som kommer ut är totalt laglig i alla sammanhang.
Kan sitta och röka på lektionen om jag vill, på fiket, på krogen.. ÖVERALLT!
Good old times is back - to stay! Röka inomhus på krogen ;)

Kan till och med gå och shoppa och röka samtidigt
(inte för att jag vill röka i affären, men jag KAN)
Låter puckat och det är det!
Men fan va nice o slippa stå ute i ur och skur och röka..

Och vad PENGAR man sparar!!
En full laddad cigg motsvarar 6-12 askar (1200 bloss)!

Ha de fint!

Åhhh längtar tills dem kommer!!!

Förresten så vill jag passa på att säg grattis till Sophie för sin lille son som föddes igår 20.30 :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0