Avatar


Snart kommer Diva.
Sen blir det middag hos mamma.
Och ikväll den efterlängtade biosuccén Avatar!
Alla jag snackat med säger att den e sjukt grym.
Så vi får väl se :)

Skulle sett luftslottet som sprängdes men J. hann inte se flickan som lekte med elden idag så vi får ta den en annan dag.
Kan ju se den på dvd sen.
Är väl mer sådana "extrema" filmer man vill se på bio.

Så det blir Avatar och nästa biobesök blir nog Paranormal Activity.
Paranormal Activity verkar sjukt läskig!
Självaste skräck-kungen Stephen King har kommenterat filmen som
"en utav de mest skrämmande/läskigaste filmerna han har sett under sitt 62 åriga liv".

Så det ska bli spännande att se!!
Går den på bio nu?
Måste kollas upp!!

Snabba Cash
är oxå ett måste!

Vi va inne o kollade lite på resor innan med :)
Vi tänkte typ dra till Turkiet i juli/augusti.
Såklart ett all inclusive hotell!!
Va inte alls dyrt faktiskt, knappt 3000kr/person för 1 vecka.
Men sen har vi inte riktigt bestämt resmål.
Jag har ju redan varit i Turkiet..
Och jag skulle gärna vilja till Holland på sommaren.
Kunna ligga vid havet, sitta ute o massa sånt.
Hmmm... vi får se vad det blir.
Men resa blir det iaf :D
Och denna gången blir det en barnfri resa.
Lillan har varit med varje gång jag åkt utomlands sen hon föddes.
Så nästa gång får hon stanna hemma :)
Ska bara kompromissa med J. och bestämma resmål.
Tycker det är mysigare att dra till ett varmt land när vi har kallt här :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0