Är man inte ung längre?


Blir skit trött när jag varit ute en kväll.
Fan, förr kunde man festa 24-7 tre dagar i rad utan några problem.
Igår tog vi det lugnt.
Sov till fyra igår och sen va det mega slappt med massa godis och robinson och film m.m.
Idag sov jag till 12.30.
Är helt slut.
Kanske ska man börja med att äta lite vitramintillskott?
Berocca ska ju vara bra eller b-active?

Har iallafall haft en trevlig helg trotts så många timmars sömn ;)

Pizzan va kul.
Men jag flippade lite.
Hoppas det är lugnt nu.

Ska käka stek hos mamma idag och sen ska jag och Sanna göra något.

Tänk om man hade ett no limit kort och bara kunde köpa vad man ville..
Hus, bil, möbler.. inte för att man blir lycklig av pengar och saker.
Men trygghet skapar lycka och välfinnande.

Nej, nu ska jag in i duschen och sen får jag väl ställa mig och diska lite :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0