ʞǝ1ɹäʞ


Nu har jag lämnat lillan hos dagmamman!
Alltså vilka bekymmer det är på morgonen över vad hon ska ha på sig..
"Det är fult.. Det är pojkigt.. Det är inte modernt.. Det är...bla bla bla"
Orka bry sig om mode och sånt när man är 5 år gammal!
När jag va 10 år kunde jag o Sanna springa runt i bävernylon overaller i rött/grönt/blått, ruffsigt hår och fula gummistövlar.
Vad var mode då?!
Man brydde inte sig om sånt.
Kan inte minnas att jag protesterat emot min mamma när hon klätt på mig.
Eller?

Sen för den delen så har Ida-Lie bara snygga kläder.
Jag skulle aldrig köpa något fult.
Men snyggt för mig verkar inte var snyggt för henne ;)

Nu ska jag fixa lite grejor inför skolstarten.
Har upprop idag o sen börjar jag enligt schema imorgon.
Ska bli sååå skönt att börja igen.
Men om två veckor kommer jag nog ångra att jag sa så ;)

Längtar tills den 15:e!
Erotikparty kommer bli så skoj!
Än så länge är vi ett glatt gäng och fler blir vi nog :D
Får se om det bär vidare till stan efter partyt?

Måste försöka lägga undan 4000kr denna månaden.
Då är det typ till resan.
Och sen typ 1500kr/månad fram till vi åker.
Då har man iaf 4000kr i fickpengar.
Och det räcker gott och väl en vecka.
Man behöver ju inte tänka på mat, dryck, sprit osv eftersom hotellet är all inclusive.
Så det är typ 600kr/dag man kan göra av med.
Och det måste ju räcka!

Nej nu har jag inte tid med detta mer.
Måste äta något, klä på mig och allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0