Seansen


Idag har det varit en händelserik dag.
Vilket fantastiskt medium jag träffade.
ALLT stämde.
Saker som hon INTE kunde veta om mig.
Fick svar på mycket och jag känner ett lugn i mig.

Är så fruktansvärt tacksam över att Marcus kom.
Helt plötsligt bara va han där.
Va satt o la stjärna när jag plötsligt rös och det blev helt kallt.
Hon frågade om jag kände något och jag sa "ja".
Hon förklarade att hon hade en ung man vid sin sida men att han fick vänta tills vi va klara med stjärnan.

När vi hade lagt stjärnan så tittade hon på mig och sa:
"Du har en vän som stod dig mycket nära. Han är här med oss nu. Han heter Marcus och gick över pga en bilolycka för några år sedan."
Jag blev helt kall i hela kroppen och kände verkligen hans närvaro.
Hon fortsatte "ni har en låt, en låt som betyder mycket för er båda - no woman, no cry. När du lyssnar på den så vet han att du tänker på honom och han finns med dig då"
Hur fan kunde hon veta det? Just den låten?!
Hon sa: "Marcus säger att allt gick så fort i bilolyckan, och utan att han hann reagera och tänka på vad som hände så va han redan vid ljuset. Och han finns med er varje dag. Alla som betytt något. Han vill att du hälsar din mamma (detta upprepade han flera gånger, att jag skulle hälsa mamma)."
Marcus gillade min mamma och dem pratade om allt när han va hos oss. Han ville flytta hem till oss ett tag.
Hon fortsatte "Han nämner en halsduk som din mamma gjort på senaste tiden, och att om han hade funniots med oss så hade han med velat ha en sån"
(Mamma stickade ne halsduk och gav till Jim i julklapp)
Hon avslutade med att förmedla att Marcus tyckte det var bra att jag pluggade och med lite jävlar anamma så skulle jag nå mitt mål och han stöttade mig i mina studier. Han hade det bra på andra sidan.
Sen frågade hon om jag ville fråga något och då frågade jag om han visste att han hade en son. Och det visste han och han sa att dem hade likadana ögon och att Casper va jätte fin <3

Jag ville prata med honom i timmar!
Han avslutade med att säg att jag skulle hålla mig så långt ifrån "Aset" som möjligt och att han hade varit med mig under min tid i helvetet med A.

Marcus, jag saknar dig så mycket.
Jag är så säker på att du va där!
Jag kände din närvaro och det finns inte en chans att hon skulle kunna veta allt detta om du inte va där.
Jag älskar dig "bror".


Fick även veta att mitt och J´s förhållande varit lite stormigt men att hon såg att det kommer att hålla nu.
Vi är menade för varandra.
Hon sa saker om J som hon inte heller hade kunnat veta (eftersom hon inte ens vet vem han är).
Hon berättade att vi kommer att få tre barn, men att vi redan mist ett.
Ja, jag gjorde ju en abort i början av vårt förhållande. Hur visste hon det!?
Nästa barn som kommer är en flicka :)

Hon pratade om min bakgrund, vad som hade hänt, hur det kommer lösa sig med jobb, skola, ekonomi, relationer m.m.

Det var en väldigt rörande sittning och jag rekomenderar henne varmt!
Har ni funderingar kring livet, någon ni vill få kontakt med osv.
Tveka inte!!


Rättvisan kommer att segra tillslut, och det känns så underbart att veta.





Kommentarer
Postat av: sophie

herregud!! Ja casper ha hans ögon <3 vi saknar dig!

2010-02-02 @ 21:21:47
URL: http://frusoossobejb.blogg.se/
Postat av: Anonym

On ni nu va så bra kompisar så borde du nog veta hur han stavar sitt namn.

2010-02-03 @ 07:53:04
Postat av: Jacquline

Ja jag säger då det.

Spela roll om jag skriver med K eller C ?!

Jag kände Macke från att va var 6 år.

Och vi stod varandra väldigt nära.

Jag behöver inte ens förklara detta.

Det var MIG han kom till, inte DIG. För troligtvis är det någon avundsjuk idiot som postat denna kommentaren.

Säg vem du är så kan vi gärna träffas och prata om detta.

Men såklart.. aldrig någon som vågar stå för sina kommentarer i min blogg. Jag måste ha jävla respekt med mig eftersom alla är så rädda att skriva ut sina namn när dem har åsikter/synpunkter.

2010-02-03 @ 09:36:20
Postat av: Jacquline

Särskilt när du verkar vara glad för att kommentera min blogg. Du har ju kommenterat andra inlägg. Men jag har ditt ip nr och kommer att hitta dig.. så ska vi prata ut om alla synpunkter du har. För du verkar ha en jävla massa att säg..

2010-02-03 @ 09:40:34
Postat av: Ida

Hade du sittningen hemma? Ungefär hur mycket kostar det? Och minsta antalet personer?

2010-02-03 @ 10:38:51
URL: http://deapshit.blogg.se/
Postat av: Jacquline

Ida: Man kan ha sittning hemma och då kostar det 150kr/man tror jag och minst antal personer är 6st och max 12st. Om man går på en privat sittning så kostar det 400kr och då är det ju bara du och du kan ställa frågor och sånt i en helt annan utsträckning/omfattning än om man har en gruppsittning. Jag har haft både privat sittning hos henne och "gruppsittning" hemma. Och jag tycker båda är bra. Men på en gruppsittning så blir man ju typ inte garanterad kontakt och man kan inte ställa en massa frågor osv eftersom det är så många personer..

2010-02-03 @ 13:31:28
Postat av: Bara jag....

Håller med Jacquline. Vad är ditt problem?!

2010-02-03 @ 13:32:46
Postat av: Becka

hej snäckan!

Glad för din skull att du fick kontakt med get tror det kan ha varit bra för dig! nu vet du att han finns där vid dig! ja kände inte han länge men har många minnen, glömmer aldrig första gången jag träffade honom, när du drog hem dem till mig i åhus och när han sen somnade under min trappa hehe.. du, strunta i fegisarna som komenterar som inte vågar stå för sitt namn, varför ödsla din energi? de är inte värda det för en sekund. tycker vi får träffas snart igen blir för länge mellan gångerna. ta hand om dig kram becka

2010-02-03 @ 21:39:47
Postat av: Anonym

Becca: Hej tjejen! Ja Get satta spår överallt där han befann sig :) Minns oxå den kvällen! Nej jag ska inte ödsla energi på de idioterna. Blir bara så ledsen över att det finns människor som hela tiden måste provocera! Men men. Tycker oxå att vi får träffas snart.. det va ett tag sen nu :) Kramis

2010-02-04 @ 09:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0