Såra?


Är en del människor bara ute efter att såra andra?
Vissa förstår jag mig inte på alls.

Antingen så kommer jag att lösenordsskydda min blogg och då får ni fråga efter lösenordet eller så kommer jag att ställa in så att jag måste godkänna kommentarer först.

Ska man ens behöva det?
Ring om det är något DU vill prata om så reder vi ut det istället för att gömma sig bakom en dator och vara stor i truten.
Men men..

Idag ska jag nog klippa Fannie.
Varit i skola heeela dagen.
Slutade lite tidigare än planerat, dock bara en halv timme.
Men ändå :D

Undra om jag ska jobba imorn?
Måste slå en pling till jobbet.
Har blandat ihop dagarna helt nu :S

Ha det fint alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0