Poker


Idag blir det lite poker här hemma.
Va ett tag sen man spelade nu.
Sus har varit här och fixat sin piercing.
Hade lyckats slå till den i sömnen så det va RIKTIGT svullet så jag sa att hon skulle ta bort den så får hon göra om den sen.
Så det va bara att ut med skiten.
Fan vad det kom var och skit.. uh!

Ida-Lie ska leka med Nathe idag.

Lediga på onsdag och det är najs.
Trodde jag skulle få lite sovmorgon då.
men samres är ju så efterblivna så jag får köra farfar till lund.
07.00 ska vi köra :/
Sen får jag hämta honom igen på torsdag.

Har massa arbeten som jag måste sätta fart med.
Får göra det på tisdag eller nått.
För imorgon ska jag till ett ställe där jag ska vara vikarie på, skriva lite papper osv.
Sen ska jag fira K. som fyller 25 år (en brukare jag är assistent åt)

Tror jag ska in på studera.nu och se om det finns några smaskiga sommarkurser som man kan läsa.
Ifall man inte får jobb hela sommaren så måste jag ha en plan B.

Hoppas T. ska vara pappaledig hela sportlovet, för då får jag jobba hela lovet :D
Extra klirr i kassan är aldrig fel!

Nej, nu ska jag in i duschen innan folket kommer.

Have a nice day!




Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha, kommer du ihåg när du piercade mig i överläppen? herregud!

2010-02-07 @ 17:37:40
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: Jacquline

Hahaha.. ja det är det första fallet av inflamation jag har haft :)

2010-02-07 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0