Natti Natti


Får försöka sova nu för att orka upp imorn.
Jag är då (om ni inte visste det) världens mest morgontrötta människa.
Om jag går upp vid 08.00 så är jag en zombie till typ 12.00.
Det tar alltså 4 timmar för mig att vakna.
Allt som händer de första fyra timmarna (om jag inte frått minst 10 timmars sömn) minns jag inte sen.
Det är sant!
Jag måste ha minst 10 timmars sömn per natt för att fungera som människa..
Och imorn ska jag upp 05.30!!
Nästan farligt att sätta sig i en bil när kroppen går på automatik.
Men jag ska upp 1,5 timme innan jag ska köra, se det är nog lugnt..
Om jag lägger mig nu ;)
Men jag är inte trött!!
Voddler??

Med andra ord så skulle ett 7.00-16.00 jobb ALDRIG passa mig ;)

Natti natti sov så gott, ses imodon, älska daj, ba baaaj!
(En ramsa som gått i "arv") hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0