Min plutt


Nu måste jag vara lite som alla andra och säg hur mycket jag älskar min pojkvän ;)
Men jag har bara en så skön känsla i magen och vi trivs så otroligt bra ihop.
Visst, det har blåst hårda vindar i vårt förhållande.
Men nu är vi starka ihop.
Starkare än många andra..

Och det är så fruktansvärt skönt att vi äntligen står på samma plan och lever ihop som ett.
Känner att äntligen har jag funnit kärleken.
På riktigt.
Det är underbart att det löst sig för oss och att båda kan se på en fin framtid ihop.
Drömmar om hus, barn osv ligger oss båda varmt om hjärtat.
Det är härligt att ha något att se fram emot, med någon - ett helt liv.
Att vakna brevid någon som älskar en är guld värt.
Och att få se dig le gör att jag smälter.
Även om det gått över två år sedan vi blev ihop så kan det pirra till i magen ibland :)
Och den känslan är obeskrivlig.

Jag vet inte hur jag skulle orka andas utan din luft i mina lungor <3

Ida-lie och Jimmi ni är mina små hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0