Mega bus <3


Har varit hos sophie och klipps Fannie idag.
Tog med Ida-Lie så hon fick leka med Casper.
Först va dem skit blyga men sen gick det undan vill jag lova.
Ida-Lie höll i Ceasar och hon va jätte duktig.
Så nu önskar hon sig en lillebror!
Hmm.. får väl se hur det blir med den saken.
Jag är ju spådd att få en flicka nästa gång med :)

Casper är så lik Markus.
Helt sjuuukt, samma ögon och leende!
Va lite rörande att mitt och hans barn leker.
precis som vi gjorde när vi va små <3
Tänk, det kan bli en fin vänskap? ;)





Nu blir det sängen.
Efterlyst står på schemat och imorn är det jobbedax.
Sen ska myra följa med Ida-lie hem och leka efter himlakul och sen på kvällen blir det bingo för min del :)

Ha en fin kväll!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur du skrev markus med K idag;)Dåligt med kommentarer idag.Älskar dig<3

2010-02-03 @ 22:26:00
Postat av: Jacquline

Ja men detta inlägget kanske inte berörde någon ;) Älskar dig

2010-02-04 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0