Jahopp


Har hämtat lillan efter himmlakul.
Sen drog jag o Jesse o Ida-lie bort till alltmöljigt.
Bara en jävla massa skit där!
Efter det så tog vi en fika på fiket.
Jag är dålig på att äta så det blev en sallad till frukost-middag-lunch vid halv fyra.
Och ett halvt weinerbröd.. uh.. det va inte ens gott!

Ida-lie leker med Juliette nu.
Jag har även hunnit jobba lite, diska, damsuga, sortera bland gamla koppar och porslin, torkat golv, tömt och grundstädat den lilla toaletten, sorterat tvätt, varit ute med hunden, möblerat om i köket..
You name it.
Har hunnit med en hel del idag och känner miug mycket nöjd :)
Nu förtjänar jag en lugn bingokväll :D

J är fortfarande sjuk.
Så jäkla tråkigt.
I helgen är vi barnlediga, men jag har faktiskt ingenting planerat och det är MYCKET ovanligt.
Lite skrämmande faktiskt :S
Det får ju inte bli en tråkig helg!! No, no, no..

Snart blir J. 29år.
Men andra ord snart 30..
Så nästa år blir det STOR fest!
Detta året vet jag inte.
Blir att fira lite smått.
Men vad ska jag köpa?
Jag fick en Köpenhamnweekend när jag fyllde år.
Hur ska jag kunna slå det?!
Förslag?

Måste anmäla Diva till bruks med snart.
Och till Shar pei klubben :)
Ska ställa ut henne i maj.
Hoppas på ett förstapris så att man kan ta valpar till nästa vår.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0