Hejsan..


Varit hos mamma och hälsat på idag.
Sen har jag fikat med sanna och färgat håret.
Har beställt en dator nu med.
Denna skit datorn har hur många trojanska hästar som helst!
Seg som bara den.
Och jag måste ha en dator som jag kan lita på när jag skriver skolarbeten etc.
Denna hänger sig och håller på hela tiden.

Varför är söndagar och måndagar så tråkiga!?

Imorn kommer lillan hem så då är det full rulle igen :)
Men först ska jag på en privat sittning.
Åh.. längtar som bara den!!

På torsdag blir det antagligen bingo.
På fredag blir det bio med lillan och på lördag är det simskolan, sen vet i tusan.

Mamma och pappa har fått hem sin grillkåta idag :)
Så nu väntar man bara på en inbjudan ;)

Den är inte helt fel.
Eller hur??
Hoppas dem beställer bubbelbad-tunnan med snart..







Ha det fint!!





Kommentarer
Postat av: Jesse

När jag blir stor ska jag me ha en grillkåta :P fan va mysigt de ser ut! jag hoppas på en inbjudan jag me ;) haha..

2010-02-04 @ 10:45:13
Postat av: Jacquline

Följ med på grillkåtefesten när det är invigning!! "när jag blir stor" ;)

2010-02-04 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0