Hej igen


Nu har man fått en läkartid på Vc till lillan.
hon snarker när hon sover, väldigt mycket.
Och mamma säger att det låter som att hon har polyper ibland när hon pratar.
Dock har jag inte hört något på talet, men som mamma så gör man kanske inte det?
Så det är lika bra att boka tid.
Men jag kom på nu att jag kunde lika gärna bokat tid till öron-näsa-hals direkt i stan.
Kommer ändå bara få remiss dit där om dem skulle misstänka något.

Min bror hade polyper när han va liten.
Men han kunde ju inte prata då ;)
Amor, amor äsan inner o omten ä under anen!!
(Farmor, farmor näsan rinner och tomten är under granen!)
Så gulligt.

Visste ni förresten att Ida-lie är sömngångare?
går skit ofta i sömnen.
Det är jätte läskigt :S
Rätt som det är står hon i tvrummet och kollar rakt in i väggen.
Någon gång gick hon ut i köket och ställde sig, då kom Jimmi och höll om henne och då bara föll hon ihop i hans famn i djup sömn.
Skit skumt..
Tur att man har lås på dörren!!
Minns en gång när jag va liten, kan ha varit i Ida-Lies ålder.
Då gick jag i sömne en gång.
Det jag minns är att jag sitter på en sten i skogen och skriker "mamma".
Det var snö och skit kallt!
Där satt jag med en mössa och ett par gummistövlar.
Som tur är så hade jag inte gått långt in i skogen.
Jag hade lyckats gå ut utan att någon hörde mig.
Tänk, jag kunde fan frusit ihjäl!!
Minns paniken när jag vaknade av att jag satt där. Fattade ingenting..
Tur att mamma och pappa hörde mig och kunde komma ut..

Nej sånt är läskigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0