Hänt extra


Ja ibland undrar man var folk får allt ifrån.
Holm är så jävla rudis så det finns inte.
Han måste fan ha blivit tappad vid förlossningen och ordet efterbliven måste ha myntats dagen då han kom.
Det är synd om grabben.
Han har fan varken det inre eller det yttre!
Gaaah!! Får magsår av honom!!!!!

Men men.. måste ändå citera honom "vad vore en bal på slottet?"

Idag har jag varit med lillan på simskola.
Dem ser roliga ut ner dem sprattlar runt i vattnet som små grodor :)

Sen har jag hunnit med att diska och grovstäda hela toaletten.
Spolat med duschslang och rengöringsmedel i HELA badrummet :)
Så nu är det RENT!

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Måste städa hela lägenheten men orka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0