Gps?


Känns som att det är nästa NÖDVÄNDIGA inköp.
Jag är totalt korkad vad gäller lokalsinne.
Hahaha..

Har lämnat farfar nu.
Att hitta sjukhuset i Malmö var inte lätt.
Körde runt i malmö city i 1,5 timmar innan vi hittade rätt!
Goooosh!!!

Sen skulle jag o farmor hitta ut och hem.
Så sa farfar att vi skulle följa E6:an.
Så det gjorde vi.. lääänge.
Sen kom en skylt där det stod Landskrona 20km.
What!?
vi trodde vi skulle följa E6:an hela tiden..
Men vi skulle ju svänga av på 22:an mot Kalmar.
Grattis till oss!

Sen när vi kom hem, äntligen, så sa farmor:
"oh jag måste bara ta farfars påsar där bak".
Påsar? tänktre jag coh frågade om han hade glömt något.
Men nej.
Haha..
Farfar hade packat ner två vinteröveraller och lagt i bilen.
En till mig, och en till farmor ifall bilen skulle gå sönder.
Så att vi inte skulle frysa ihjäl om vi blev ståendes någonstans.
Haha..
Han är sååå söt!!

Nu ska jag sova!
Hur trött som hellst efter ca 5 timmar bakom ratten.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0