fy fan!


http://www.kristianstadsbladet.se/article/20100211/KRISTIANSTAD/100219995/1338/&/Las-alla-inlaggen-fran-rattegangen-har

Jag hoppas verkligen att killen åker in på livstid!
Önskar det fanns dödsstraf i sverige.
För han har fan ta mig förbrukat sin rätt att leva!
Och inget milt jävla straff nu, för det är sverige i ett nötskal..
Det går tillräckligt många kvinnomisshandlare fria och det ska fan inte behöva hända något sådant här!
Jag blir så förbannad så jag kokar och jag lider verkligen med Emmas familj och vänner!!
Jävla psykopater det finns..
Jag upprepar: Ni "män" (för män är ni inte era svin) som har lagt en hand på en kvinna har förbrukat er rätt till ett liv.
Varför ska en annan människa få beröva ett liv och sen få leva vidare själva?

Jag hoppas att straffen i sverige skärps.
I synnerhet för kvinnomisshandlare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0