el allergisk?

Någon mer än jag som såg outsiders?
Alltså ärligt..
Dem behöver proffessionell hjälp.
NU!!
Dem lider ju av grava psykiska problem.
Hon som rapade vid "förgiftning" va ju helt störd.
Trodde att hennes transformator-bla-bla-skåp skyddade henne.
Och sen om hon strålades blev hon skit sjuk och om hon inte fick strålning så fick hon abstinens och blev sjuk?
Hu!?
Jag anser att dessa människor borde tvångsomhändertas med omedelbar verkan.
Vissa människor är för sjuka för att vistas utanför en psykisk klinik.
Tycker fruktansvärt synd om dem, men dem måste ha hjälp!
Och shit vad katter hon hade ;)
Linda in hemmen i folie?!
Oh my goooood!!
Och gå runt i skyddsdräckt?!

Samma med folk som påstår sig ha värk.
Men det är ju psykiskt.
Om jag inbillar mig att jag har ont i armen i flera dagar så får jag ont i armen.
Det är ju vetenskapligt bevisat.

Måste googla elöverkänslighet.

för er som missade:

http://kanal5.se/web/guest/outsiders?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_U4nU&_K5AV_INSTANCE_U4nU_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_U4nU_articleId=3364023&_K5AV_INSTANCE_U4nU_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_U4nU_version=1.0#_K5AV_INSTANCE_U4nU_messageScroll3365907

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0