Dear Mister president


Vilken underbart bra låt!
Tänk om jag ändå kunde vara så pass smart att jag fattar hur man lägger in ett klipp!!
Vilket underbart budskap i texten. Så fantastiskt stark.
All heder åt den som skrev den..
Här får ni länken om någon orkar lyssna :)

http://www.youtube.com/watch?v=p6U7vvbDI6c



Nu har jag äntligen fått min nya dator!
Men fan, allt som ska installeras och laddas ner.
Klarar mig inte utan spotyfi och voddler.
Blir det film på voddler ikväll? Oh yes :D

Va på anställningsintervju idag IGEN.
Fick jobbet som vikarie :)
Dem sökte två platser och eftersom jag har jobbat som assistent i två år så låg jag helt klart kanon till.
Och sen hade jag bra meriter osv :)

Så imorn ska jag gå brevid.
Blir nog lite tufft att komma upp på onsdag morgon när jag ska köra farfar.
Slutar min brevidgång vid 23.00 och sen ska jag köra hem, varva ner o allt innan man klarar somna.
Men så är det.

Tänk att det kan vara så pass mycket mer betalt via ett privat kooperativ än vad det är inom kommunen.

J. är sjuk.
Och alla vet ju hur sjuka killar är när dem är sjuka.
Ni skulle prova på att föda barn ;)

Nej, kan inte sitta här och sega mig.
Ska bort och klippa Nisse :)
Sen måste jag äta, för det kom jag på att jag inte har gjort idag.
Drack en chokladmjölk på fiket.
Så det är nog dax att fylla på i kistan.
Har gått ner i vikt och det är toppen!
Va lite smått rund i oktober, 61kg och storlek 28 i jeans!
Nu är jag nere på 56kg och storlek 27 så det känns bra.
Men min idealvikt är ändå 52kg och stl 26.
Då mår jag som bäst.

Kan inte sluta skriva ;)
Fingrarna bara glider över tangenterna och skapar små ord som i sin tur bildar meningar..
Tror att det är min fina dator som inspirerar mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0