Trött så in helvete



Jaaaaaa det är jag.
Helt jävla slut.

Körde halv nio imorse o kom hem för en stund sen.
Men det va kul!
Gekås äger!
Köpt massa fint till hemmet o MASSOR av kläder till Ida-Lie.

Satt upp lite gardiner o så här nu, kan inte vänta till imorn ;)
Jimmi börjar jobba igen imorn så det blir en lugn förmiddag och en härlig morgonpromenad till dagmamman med lillan.

Sen imorn ska jag hämta hem den nya soffan!
Längtar som fan.
Kommer bli mega snyggt!

Nu ser här ut som fann med massa rentvätt som vi vek innan.
O alla grejor från gekås.
Får la ta det imorn när Jeppsson är på jobbet.

Tre övertrötta tjejer i en bil påväg hem från Ullared.
Kan det bli mer än massa fnitter ? :D
Har haft skit skoj.
Och vi har ju fått se skummeslöv och mellbystrand!
Tackvare att jag missade avfarten så vi körde fel några mil när vi skulle hem ;)

Jimmi har tagit lillan idag.
Det var så skönt att komma hem o här är städat, hunden är rastad och lillan var nattad.
Dem hade ätit på korvan, pärlat och målat en teckning som hon ska skicka till bollibompa.

Hehe..

Nästa månad blir det ikea med Jessica.
Köpa några tavlog o lite prynad o så.
Behöver krukor med.
O höstgardiner till köket!

Nej, nu är det dax att krypa ner i sängen med Älsklingen <3
Jag kommer nog somna som en stock.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0