Svar på kommentar

Fick en kommentar på migg förra inlägg;

Postat av: Han

Att du ens orkar bry dig fortfarande.
Gå vidare med ditt patetiska liv i stället. En pojkvän som går på droger och du själv som knarkat medan du hade barn.

Väx upp Jacquline!




Min kommentar;

Till 99% säkerhet så är det en kvinna eftersom den har postat med signaturen Han. I ordval, så är det någon jag vet vem är. Sen är det inte så svårt att kolla upp en ip-adress heller. Så, vem känner jga i Kumla.. hmm..! Tack för kommentaren. Du verkar ha stenkoll på läget alltså. Visst knarkar jag, tar amfetamin minst varannan helg. Oh Jimmi, ojojoj.. Han har nyss börjat på jonket. Och JA mitt liv är patetiskt. Jag har inget jobb, inget hem, pluggar inte, har ingen un derbar dotter, jag knarkar, har panikångest varje dag, ljuger för mina vänner, lever i en saga och tror att jag är askungen!
Verkligen tummen upp för dig tjejen.
hahaha...

Nästa gång du kommenterar så tänk på att jag inte är IQ-befriad. Jag vet hur man spårar ip-adresser!
PUCKO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0