slut


Nu är kalaset över och jag har MASSOR av kakor kvar.
Får bli o frysa ner dem.

Fick jätte mycket fint :)
Tack alla ni som gratulerade mig!!

Fick en über nice byxdräkt-harem-halterneck-allt i ett av moster.
Jag ÄLSKAR den!!
Till och med Jimmi tycker den är riktigt schysst :)

Blev lite hastigt bestämt att vi ska till Osby med Tjock o lira poker hos nån seriös jävel.
Men det blir kul.
Och jag har min allt i ett dräkt på mig..

Nästa helg hämtar jag min nya soffa.
Så nu kan jag med skryta som alla andra.
Jag har en soffgrupp för nästan 50.000kr.
Hahahaha!!

Längtar till ullared.
Så in i helvete!
Lillan behöver en helt ny garderob!

Bara 23 dagar kvar tills prinsessan reser :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0