Sleepy willow

Det har jag varit idag.
En sleepy Willow.

Igår sa Jimmi att jag kunde sova ut så fixade han att gå ut med hunden.
Sååå skönt att få ligga kvar själv i sängen och dra sig lite =)

Vi hade inga tv kanaler på hela dagen igår, så sugit för jag ville så gärna se efterlyst igår!
Och jag kollade nyss med, inga kanaler!
Konstigt för det är tydligen bara vi o Bitta som inte har några kanaler.
Jävla skit.
Pallar inte sitte o glo rakt in i väggen ikväll!!!

På lördag har jag blivit medbjuden på modevisning+käk på class.
Men jag vet inte riktigt hur det blir.
Har ju lillan i helgen och så.

Idag ska jag tattuera mig, göra klart armen och det är nice för nu har den varit kladdig fööör länge.

Måste berömma Jimmi som har varit upp tidigt med hunden och diskat idag =)
Nu kokar han en kopp te som vi ska avnjuta i soffan.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0