Seans

Idag har jag hunnit med ganska mycket.
Varit på stenforsa med Sanna och gjort en ankätundersökning bland ungdomar mellan 16-19.
Ett projekt från högskolan.
Undersökningen gällde hur många som använt sig utav illegala droger.
Häpnadsväckande resultat!
Av 40 st tillfrågade hade ca 25 st någongång använt sig av droger!
De var mellan 16 - 19 år!
Vart är världen påväg!!??
Så nu vet jag iaf att Ida-Lie ska låsas in från det hon fyller 13 år tills det att hon är MINST 20 år =)

Sen har jag fikat med min kära mor och Sanna.
Sen till pirate island och bokat tid till mamma.
Sen har jag handlat.
Sen har jag färgat håret - nu mera är jag gråhårig!
Eller ja, silvergrått.
Tror jag kan leva med det ett tag för det är ganska coolt.

Ikväll ska jag på seans.
Tycker det är fasinerande.
Men det tycks inte va så många andra som är det, eller jo, men ingen kan hänga med för alla jobbar.
Skulle dragit dit med Jessica men hon är sjuk =( KRYA PÅ DIG VÄNNEN!

Nu ska jag sammanställa svarsresultaten från undersökningen.
Måste vara klart tills imorgon.

Jag och Jimmi har kommit fram till att vi är bäst, så nu vet ni det med =)

Love

Kommentarer
Postat av: Bine

Vart finns det sånna seanser man kan gå på?

Väldigt intressant blogg by the way!

2009-09-17 @ 00:45:51
URL: http://www.metrobloggen.se/binelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0