Resa

Varit inne och kollat på lite resor på nätet.
Man vill ju hellst ha all inclusive resa.
Och det är faktiskt inte jätte dyrt.
Funderade lite på typ Indien, Turkiet, Rhodos, Athen..
Vi får se.
Men resa blir det till våren iallafall!

Och denna gången blir det nog utan lillan.
Har aldrig rest utan henne sen hon föddes.
Hon har varit i Holland två gånger med mig o nu ska hon ju dit själv om några veckor.

Denna resan ska bli relax.

Har kräkt lite idag så jag har tagit det ganska lugnt.
Skulle ju jobbat, men jag har typ bott på toa hela natten så det blev inte så!

Var på fiket och tvingade i mig frukost med Emelie och Jimmi imorse.
Har hjälpt sanna lite med idag.
O sen städat.
Slängt grejor.
Pluggat.
Snart tvätta o sen hämta lillan.

Att man inte ens tillåter sig att vila när man är sjuk!

Saknar min prinsessa.
Ikväll blir det mys o idol!
Hon är så söt med sina två lösa tänder :)
Kommer se roligt ut när dem trillar ut.
Tannalös kärring ;)
Har varit lösa jätte länge nu och den ena åker nog snart!
Kommit upp lite av två nya med bakom de lösa.
Så stolt är hon..!
Det ser lite roligt ut tycker jag.
Vi brukar vicka på den lösaste, jag är nog mer spänd än hon på att den ska trilla ;)


Ha de fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0