Poker

Spelat, eller spelar, poker med Jeppe o Åsa ikväll.
Jag åkte nyss ut så då passar jag på att blogga lite.
Kan man blogga för mycket?

Jimmi är så blåst.
Han va helt iskall o race:ade, slängde upp korten och log "jag har stege".
E nej förstår du! Det fattades ett kort!
Hahahahaha!!

Jimmi var i kemisk obalans och trodde att han hade stege :D

Måste bara lägga in ett foto på Jimmi när han hade varit på firmafest förra året.
Det är inte snällt, jag vet, men bara för att han är så keff ibland ;)



Denna bilden skapar minnen.
Med Katja.
Jävlar vad tosig jag var.
Hela skolgatan fick höra vilka lungor jag hade.
Katja va helt  nojjig och mitt adrenalin kokade över.
Paugajävel - tur jag inte fick fatt i dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0