Pass


Idag har jag varit o fikat på fiket med lillan, emma, emelie o jimmi.
Sen drog jag o Packe till hässleholm och fixade pass till henne.
Jag va helt bombsäker på att det gamla gått ut.
Men tydligen varade det ett år till.
Men nu har hon iaf ett pass där man ser att det är hon.
Förra passet var när hon va bebis, såg inte klokt ut.
Haha..

Nu är lillan hos packe.
Men vi ses ju igen på söndag när vi ska till kyrkan =D
Ska hämta lillan tjugo över tio o sen ska vi va i kyrkan vid 10.30-11.00 tiden.
Mysigt =D

Idag blir det bara lugnt.
Städa lite o så.
Sen imorn kommer ju Kallio, Emma o Freja hit och hälsar på.
Det ska bli trevligt.

Fick svar på lite frågor igår tror jag.
Fast det var en riktigt dålig seans.
Men lite stämde och jag fick några tankeställare.
Det är Nu eller Aldrig.
Allt eller Inget.
Ska på storseansen i Broby nästa vecka.
Någon som ska med?


Nej, jag pallar inte blogga mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0