mystiskt

Tvingade med Jesse på seansen.
Skit skeptisk va hon till allt och ville inte tro på saker.
Förän..

.. sista kontakten kom.
Mediumet började;

Jag ser en man i 25 års åldern..
Jag ser en bilolycka..
Jag ser att han gillade att lyssna på musik..
Jag ser att någon i hans närhet hette Roger (Rogge)..
Jag ser någon i hans närhet ha en stor svart hund..
Jag ser barn..
Jag ser att han var lång och smal..
Jag ser att personen var väldigt lugn..
Jag ser att personen kändes trygg att vara med..

Jag ser att han dras till dig.. och så pekar hon på Jessica.
Krisse tog kontakt.

Hon såg även studier.. (Jessica har precis börjat studera)
Krisse ville berätta för Jessica att han hade det bra, att han finns bland sina nära och kära. Han ville berätta för Jessica att hon hade bra hand om barn och att han stöttar henne i studerandet så att hon får en bra utbildning.

Jessica blev helt varm i hela kroppen, och jag tror att hon är ganska övertygad om att det finns en andra sida.
Jag är det.
Allt hon sa va sååå Krisse.

En fin kväll ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kallas coldreading. Finns bevis på att det är bluff. Men så länge det finns folk som tror på det så finns det ju en marknad.

2009-09-08 @ 22:50:36
Postat av: hokus pokus filiBLUFF

http://www.youtube.com/watch?v=btP_vy5cQq4&feature=fvst

2009-09-08 @ 22:52:46
Postat av: sanna

nej, jag tror absolut på sånt.. har hänt för mycket för att jag INTE ska tro på det.. =)

2009-09-09 @ 07:33:13
URL: http://muffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0