Morn morn


Vaknade vid åtta och kunde inte somna om.
Så det va bara att gå upp.
Håller på att tvätta nu.
Tjock kom för en stund sen, han o Jimmi skulle ta en fika :)

Imorn är det Ullared som gäller!
Funderar på om jag ska maila hyresvärden och be om att få gästrummet och lillans rum omtapetserat.
Så fula tapeter!

Har span på ett hus och vill VERKLIGEN köpa det.
Hoppas han inte ska ha för mycket.
Har kollat på det innan, jag o packa tittade på det när vi köpte hus.
Jag har alltid gillat det.
Kakelugn i vardagsrummet, jätte fin altan, sovrummet har jätte högt i tak med reglar i taket <3

Får se vad han säger på fredag =)

Hade varit skönt med trädgård och sånt.
Jag är verkligen ingen lägenhetsmänniska.

Får se, för är det så att jag köper hus så är det ju inte lönt att tapetsera om här och så.

Hoppas på att jag får jobbet jag sökte!
Hade varit så jävla nice!!!
Men det va ju 8 tjänster som söktes och jag har ju bra meriter o så.

Nej, nu är det dax att byta i tvättmaskinen!

Hej då alla nyfikna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0