MIN DAG!!


Idag är det min dag.
Bara bara Min dag!
Grattis till mig.
22 år, 8 år kvar till 30 år :O
Tiden bara går och går.
Minns när jag fyllde 15 år, det känns som igår.
Då var allt så enkelt :)

Nu är allt ansvar.
Känns som att man måste vara mer vuxen idag än igår ;)

Älskar min underbara familj.
Enormt mycket.
Är så glad att min familj och släkt står varandra så nära.
Jag har tur med det.
Som har fått växa upp ihop med min mamma o pappa o brob i ett underbart hus på landet.

Önskar att min flicka fick möjlighet till det.
Kommer ju aldrig att bli att hon får växa upp med sin mamma o pappa på det sättet.
Och hon får aldrig några helsyskon.
Men en sak är säker, hon har en mamma som kommer finnas där till 100%.
Även de gånger hon kommer göra bort sig totalt, svika och säg att hon hatar mig - då ska jag finnas där.
Som min mamma o pappa gjorde.
Och hon ska få växa upp på landet.
Ska bar fixa min utbildning o få ett jobb.
Sen köper vi hus!
Men det är iallafall bra att hon ändå har så många omkring sig.
En mamma som älskar henne mer än solen, månen och alla stjärnorna på himmlen.
Och en låtsaspappa som tar henne till sig som sin egen.
Sen har hon ju en pappa oxå som älskar henne o lite halvsyskon där.
Det kommer gå bra för Ida-Lie, det är jag säker på <3

Nej, jag skulle ju bara blogga om att  jag fyller år ;)
Blev en massa annat babbel med.

Jaja, i vilket fall som hellst så älskar jag min familj och en vaker dag så har jag det jag drömmer om.

Natti natti sov så gott ses i modon älska daj babaj








Kommentarer
Postat av: sanna

grattis snäckan! hoppas du får en underbar födelsedag!

2009-09-21 @ 06:00:34
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: Martina

GRATTIS GRATTIS! :)

2009-09-21 @ 07:59:50
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Jacqe

Tack :)

2009-09-21 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0