Måste blogga

Det blir ett beroende det här, med att blogga alltså.
Va ute med hunden nyss, det enda jag kunde tänka på var att; Jag måste hem o blogga!
Sick!!

Va i Älmhult o gaddade mig idag mellan 13.00 och 18.00..
Ändå hann jag bara med 1/3 av  allt som e kvar.
Men nu ser man iallafall en helhet och jag är skit nöjd.
Till och med Jimmi sa att det kommer bli bra som fan

När jag kom hem så färgade jag håret.
Vill ha så riktigt silver/vitt/blond--
Det är såååå coolt!
Men ska ta det i omgångar nu med lite tid i mellan så jag inte sliter på det för mycket.
Just nu ser jag ut som en morot..
Skit att jag färgade det brunt förr förra månaden.
Skulle låtit det vara min naturliga blonda istället!!
Då hade det bara varit att slänga i en askig silverblond färg nu ju..

Men så är det med det som det är med det så är det!

Efter min morotsfärgning så blev det mega mys med Jimmi!!
<3 <3 <3

O nu kallar han på mig, så nu är det färdig bloggat.

Godnatt med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0