Huvudvärk

Har svin ont i huvudet.
Tagit ibumetin men det hjälper fan inte..
Va hos mamma imorse när jag lämnat lillan.
Satt o traggade med mamma o Åse en stund.
Sen letade jag recept till bakningen på lördag.
Blir att baka en hel del!
Men det ska bli skoj.

Har betalt flygbiljetten till Ida-Lie med nu.
Hon åker om tre veckor!
Att jag kommer sakna ihjäl mig!
Träffar nästan inte henne på en månad!
Helt sjukt.
Innan hon åker är det pappa-dagar, sen är hon hemma dagen innan resan,
sen är hon borta 14 dagar, sen en dag hos mig o sen pappa-dagar igen.
Jag kommer avlida.
Har aldrig varit ifrån min prinsessa så länge!!!
Gosh!!

Ikväll blir det idol-mys med Åsa, va ett tag sen vi umgicks.
Mycket för henne med skola, kille, barn, flytt o allt.
Man hinner inte riktigt få ihop tiden.
Men idag lyckades vi.

Nej nu ska jag lägga mig en stund innan hela mitt huvud trillar av!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0