Hej era svin!



Idag har jag fikat med Emelie, Åsa och Jeppe.
Sen drog jag och Åsa till mamma o där har vi typ spenderat hela dagen.
Snart är det idol och sen svenska Hollywood fruar :)
Perfekt kväll!

Har sorterat upp all tvätt och ska antagligen tvätta upp ALLT imorn.
Mr J. ska få ta morgonpasset ;)

Har varit hos min älskling nr 2 idag och JAG VILL att han flyttar in med oss.
Jag vet att ni kanske tycker det är skumt med två män och en tjej, men jag vill så gärna!
Han är ett av det vackraste jag har sett och helt lydig.
Det ska dem va. Det är bäst då =)
Så slipper man bråka..
Jimmi säger att vi får först se hur det går, men känns allt bra så är vi snart en till!!

WOOOHOOOO!!!

Håller tummarna för att budgivningen ska gå bra.
Men du har ju sagt att ni bjuder hur högt som hellst :)
Kul att visningen gick så bra!
Men visst är det fint!
Kanske inte för min smak, men för er skulle det vara perfekt!




Ha det fint!!



Kommentarer
Postat av: Memme

Vilka ska ha huset? Fint ju:)

2009-09-28 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0