Flickan som lekte med elden



Riktigt bra film.
Om jag inte hyar fel för mig så väntas det även en trea?
Och i november kommer Twilight tvåan!
Att jag längtar eller??!!

Idag blev det mys med Sanna.
Först mc´donalds och sen bio.

När jag kom hem så gick jag ut med Diva o sen badade vi henne!
Det böhövdes nu, hon har blivit helt flottig och grå när hon löpte.
Hon gillade väl inte det så där värst mycket, men det gick.
Jimmi blev lite blöt bara ;)

Sålde mitt löshår idag.
Behövde pengarna nu när jag ska till ullared eftersom jag fick en "oväntad" räkning på 1000kr!
Kom inte alls lägligt.
Men med löshåret sålt så gick man ju typ + - noll på det.

Längta ihjäl mig tills R. kommer!
Jimmi, du MÅSTE ge med dig på detta.
Jag har aldrig gått emot dig på något.
Du får Allid som du vill, så snälla, möt mig här nu.
Jag fixar det!
I promess!!

Nej, nu ska jag ringa mammi och fråga vad hon ville, sen blir det mys i soffan.

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0