bakat


Jag har precis kommit på att baka, kan jag Inte!
Kärleksmumsen ser ut som.. eh..?
Och krisptopparna ser ut som.. hmm..?
Men cocostopparna som Jimmi gjorde e typ skit bra!

Vad fan ska jag göra?!
Bjuder ALDRIG I LIVET på köbekagor!!!

Farmor ringde innan o frågade hur det gick med bakandet.
öh!
Beklagade mig lite o sen blev det så att hon bakar rulltårta.
Sen har jag ju kanelbullar..
Och kladdkaka ska jag göra imorn, med blåbär och grädde.

Så det får ju gå..

Åsa o Jeppe kommer hit om en halvtimme och det SYNS att vi bakat idag.
Känner mig über stressad.
sweet!

Lillan envisades om att hon skulle köpa present till mig och jag skulle tvunget ha den idag!
Så Jimmi tog henne till affären :)
Fick ett choklad, två triss och tre tianlotter.

Hoppas på mycket fint imorn.
Men mest pengar för vi ska till Ullared denna månaden, och det kan alltid vara kul att kunna handla för mer :D
Sen ska jag ju betala datorn med.

Nej nu får jag fan röjja lite här innan dem kommer.

Jag o Jimmi hade en fantastiskt stund innan.
Tänk om man kunde spara de fantastiska ögonblicken och lägga i en burk eller något :)
Älskar Dig Så Mycket! <3

Kollade förresten på fråga Olle dokumentären innan.
Om porr.
Jag är värsta porrmotståndaren.
Fattar inte riktigt hur man kan titta på det..
Vet inte om det är för att det är fejk,
eller att just min kille ser på nakna perfekta brudar som har sex?
Nej jag pallar inte det.
Kanske ska man ge det en chans?
Usch NEJ!!
Tycker det är så fejk, så äckligt och så billigt!
Allt de gör i filmen kan jag göra tio gånger bättre och ÄKTA!
Nej jag kan inte förstå mig på det.
Killar bara ah, alla kollar på porr.
Men nej.
Jimmi kollade med någon gång innan.
Men inte nu och det är jag så tacksam för.
Aset däremot hade ju porr på typ 24-7.
Men han va väl avundsjuk på killarna, man är nog det med så enorma komplex själv.

Jag är ju lite avundsjuk på tjejer med perfekt kropp.
Men vem är inte det liksom..?

Som sagt; Min blogg, mina värderingar

Diva löper!  Skura, skura, skura golv HELA tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0