090926



Måste börja med att berätta hur otroligt söt och underbar lilla Freja var!
Trevligt att träffa Kallio och Emma.
Blir vi som drar upp till dem nästa gång.

Igår kollade vi på film och käkade ostbricka.
Riktigt mysigt var det.

Idag har det med varit jävligt slappt.
Först va ju Kallio med familj här,
sen kom sanna en sväng,
sen hyrde jag o Jimmi en film och tryckte lite chips.
Nu ska jag se om det är något på tv.
Måste ut med doggen först.
Kanske ska man ta ett bad..?

Imorn blir det nog med bara slappt.
Sen på onsdag är det dax för ULLARED!!

Har varit en mysig helg, men lite drygt..
För väl se om man svingar till det lite innan man somnar idag.
Risken är liten.

Har förresten rensat lite på min vänner-lista på facebook.
Varför ska man ha folk bland sina vänner som ändå Aldrig finns där och som bara är ens kompisar på låtsas?
Nej tack!

Nu är det bara två veckor tills min prinsessa åker.
Ångesten börjar sakta smyga sig på.
Tänker knasiga tankar som nog bara en mor tänker.
"Tänk om hon blir kidnappad på flygplatsen, om planet blir kapat, om flyget störtar!"'
"Tänk om hon och mormor kommer ifrån varandra och lillan blir påkörd av ett tåg!"
Ja jag har riktigt störda tankar just nu.
Tänk om något händer, så är inte JAG där!!!!

Olyckan kan vara så nära.

Tror att jag påverkats lite av igår när Alexandra omkom i bilolyckan i Hanaskog.
Fy fan!
Jag l-i-d-e-r verkligen med hennes familj!
Och hennes stackars pojkvän som körde bilen!
Det är så fruktansvärt orättvist.
Så otroligt oförståligt att en så ung människa ska ryckas bort.
Nej jag blir helt kall i kroppen och får en klump i magen.
Inga ord i världen kan lindra familjens/vännernas smärta just nu.
Jag kan bara säg.. nej jag vet inte vad man ska säg..
Det går över..?
Nej, för det gör det inte!

Måste ta en promenad nu..



Kommentarer
Postat av: Rasmus på luffen

Så går det när man kör som en idiot. Hon kunde ju haft vett att be han köra normalt. Lite sent nu kanske. Men göingeborna lär sig fan aldrig.

2009-09-27 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0